سوالات متداول

ما در اینجا سوالات پر تکرار کاربران رز شاپ را جمع آوری کردیم 

دسته بندی سوالات متداول

ارسال کالا

هزینه ی ارسال برای ساکنین تهران با پیک 20000 تومان و برای شهرهای دیگر با پست پیشتاز 29000 تومان است. 

ما در مجموعه ی رز شاپ سعی می کنیم بسته هارو هر چه زودتر بدست شما برسونیم. معمولا ارسال در تهران بین 1 تا 3 ساعت و در شهرستان بین 3 تا 7 روز زمان میبره.

با شماره ی 1224(021) تماس بگیرید و در خواست مرجوع کردن کالا رو اعلام کنید در صورت داشتن شرایط کالای شما رو مرجوع میکنیم.

میتوانید با ورود به حساب کاربری و قسمت سفارشات از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنید.

بله شما میتوانید با وارد کردن آدرس جدید داخل حساب کاربری خود سفارش خودتون رو به آدرس دیگری ارسال کنید.

فروشگاه اینترنتی رز شاپ دارای فروشگاه حضوری نمی باشد.

کالاهای شکننده مانند آینه باید حتما با استفاده از ضربه گیر دور آن را محکم بپوشانید
و برای دسته کالا های لوزام آرایشی و بهداشتی حتما به صورت صاف در جعبه پستی قرار داده شود و فضای خالی اطراف آن را با استفاده از کارتن یا کاغذ پر کنید.

بلافاصله پس از تحویل بسته به پست کد رهگیری کالا از طریق پیامک برای شما ارسال میشود. و می توانید از سامانه رهگیری مرسولات پستی از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

ما در رز شاپ تمام تلاش خود را میکنیم که روند تحویل کالا به اداره پست در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.
اگر در روند پیگیری سفارش به مشکل برخوردید میتوانید با پیشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند.

ارسال رایگان برای تمامی کالاهایی که بالای 350,000 تومان است بدون در نظر گرفتن تعداد دفعات سفارش لحاظ میشود.

مالی

نحوه ی پرداخت از رز شاپ فقط به صورت آنلاین می باشد و از طریق درگاه زرین پال و بانک ملت انجام می شود.

در صورتی که مبلغ تا 48 ساعت به حساب بازگردانده نشد با پشتیبانی تماس بگیرید.

پس از ارسال کالا توسط شما نهایتا تا 24 ساعت اینده پول به حساب شما برگشت زده خواهد شد.

خرید انلاین از وسایت رز شاپ تنها از طریق درگاه زرین پال و ملت صورت می پذیرد.

وبسایت

شما با ساخت حساب کاربری و انتخاب محصول مورد نظر میتوانید سفارش خودتان را داخل سایت ثبت نمایید در صورت نیاز به آموزش میتوانید به صفحه راهنمای خرید از سایت مراجعه کنید.

پس از اینکه محصول مورد نظر را داخل سبد خرید قرار دادید ، وارد صفحه بازبینی سفارش میشوید که باکس کد تخفیف در آن قسمت قرار دارد و می توانید کد تخفیف خود را در آن قسمت وارد کنید تا از مبلغ کلی سفارش شما کسر شود.

شما میتوانید با شماره گیری 1224(021) و چت آنلاین وبسایت از مشاوره رایگان ما استفاده بکنید.

شما میتوانید با شماره گیری 1224(021) و چت آنلاین وبسایت با پشتیبان وبسایت ارتباط برقرار بکنید.

با کلیک روی آیکون کاربر داخل سربرگ سایت وارد صفحه ثبت نام یا ورود به سایت میشوید که با وارد کردن شماره همراه خود میتوانید حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

رز کارت سرویسی همانند کیف پول شما میباشد با امکانات بیشتر که رز شاپ برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

شما میتوانید امتیاز هایی را که به دست آوردید را تبدیل به کد تخفیف کنید.برای اینکار به حساب کاربری خودتون مراجعه کنید و پلن های امتیازی را مشاهده کنید.

در مرحله اول شما میتوانید با تکمیل کردن اطلاعات حساب کاربری خودتان امتیاز دریافت کنید و در قسمت اطلاعیه های سایت منتظر جشنواره، ماموریت و.. برای افزایش امتیاز از سمت رز شاپ باشید.

خیر شما برای ثبت سفارش احتیاج به ایجاد حساب کاربری دارید.

برای لغو سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید.

در صورت مشاهده مشکل فنی در سایت شما میتوانید با مراجعه به صفحه گزارش خطای سایت در فرم مشخص شده مشکل سایت را وارد کنید و از ما کد تخفیف دریافت کنید.

شما با ثبت نظر در سایت رز شاپ امتیاز کسب میکنید و میتوانید این امتیاز ها را به کد تخفیف تبدیل کنید و برای ثبت نظر محصولات در سایت باید حساب کاربری ایجاد کنید.

هدیه بازگشت مبلغی است که با توجه به میزان خرید شما به حساب رز کارت شما عودت داده میشود که بتوانید در خرید های بعدی از آن اعتبار استفاده کنید.

محصولات

ازگشت کالاها بعد از 7روز فقط در صورتی امکان پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد. اگر کالا در فرایند ارسال دچار مشکل شده باشد.  در صورت تایید کارشناس مرجوع می شود.

تعویض فقط در صورتی امکان پذیر است  که جزِو گزینه های زیر نباشد:

  • پلمپ کالا باز شده باشد. 
  • از محصول استفاده شده باشد.
  • بعد از تحویل ، مرسوله دچار شکستگی و غیره… نشده باشد.

تمامی کالاهای موجود در رز شاپ بالای 6 ماه انقضاء دارد و این تاریخ انقضاء تضمین میشود.
در صورتی که تاریخ انقضاء محصولی کمتر از مقدار ذکر شده باشد به اطلاع مشتری میرسد تا مشتری با آگاهی کامل کالا را خرید کند.

پس از اینکه از اتمام تاریخ انقضاء محصول اطمینان حاصل کردید میتوانید کالای مورد نظر را مرجوع کنید.

در صورت باز نشدن پلمپ کالا داشتن شرایط بازگشت میتوانید کالا را مرجوع کنید.

حداکثر زمان قابل قبول برای مرجوع کردن کالا 10 روز میباشد. و باید در مدت زمان 10 روز حتما با پشتیبانی برای مرجوع کردن ارتباط برقرار کرده باشید.

خیر، ثبت سفارش تنها از طریق سایت امکان پذیر است.

برای اطلاع از تخفیف ها و جشنواره میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود در باکسی که در پابرگ سایت وجود دارد، به علاوه با دنبال کردن شبکه های اجتماعی فروشگاه با خبر شوید.

شما میتونید با فعال سازی آیکون زنگوله پایین تصویر محصول از موجود و ناموجود شدن محصول مطلع شوید.

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟

1224(021)